Serwis

Oferta serwisu maszyn CLAAS 


Nasza oferta serwisowa obejmuje wszystkie rodzaje maszyn marki CLAAS

  • Oferujemy usługi napraw bieżących
  • Pełna realizacja gwarancji producenta jako autoryzowany serwis

Prosimy skontaktować się pod numerem telefonu 723-811-816, i ustalić termin wizyty naszego serwisanta, który dokona  oceny stanu technicznego Państwa maszyny.

Nasz pracownik sprawdzi m.in. funkcjonowanie napędu, elektryki, kabin, stan filtrów itp., a także działanie najważniejszych podzespołów.

Następnie otrzymają: Państwo od nas wycenę ewentualnych napraw uwzględniającą rabaty.

Wówczas Państwo zdecydują, czy chcą wykonać naprawy proponowane w wycenie i w jakim zakresie.


Kontrola Pożniwna to ważny krok w stronę zapewnienia bezpieczeństwa

Maszyny żniwne w stałych okresach czasu podlegają najwyższym obciążeniom. Do zachowania stałej, wysokiej wydajności maszyna musi być regularnie ustawiana a jej części ścieralne muszą być wymieniane.

Kontrola pożniwna / roczna pozwala stwierdzić stopień zużycia części i odkryć ukryte uszkodzenia.

Na podstawie zeszytu kontroli wszystkie komponenty maszyny, jak na przykład pomost kierowcy, elektryka, napędy i silnik, sprawdzane są punkt po punkcie pod względem szczelności oraz funkcjonowania. Tak można ustalić oraz udokumentować aktualny stan maszyny.

Jest to idealna baza do określenia kosztów ewentualnych napraw.

Wyposażenie High Tech – wsparcie skrojone na miarę

Bardzo nowoczesne warsztaty wyposażone w najnowszą technikę diagnostyczną umożliwiają dokładne diagnozowanie błędów oraz szybką kalkulację kosztów naprawy.

W takim przypadku nasz partner serwisowy CLAAS ma do do dyspozycji narzędzia specjalne pozwalające wykonać naprawę szybko i niedrogo.

Pełna dokumentacja – jasna sytuacja

Dokumentacja techniczna zapewnia, że wszystkie materiały dotyczące palety produktów są aktualne, kompletne i dostępne w każdym języku.

Zdalna diagnoza CLAAS

CLAAS TELEMATICS w maszynach żniwnych oferuje nie tylko korzyści ekonomiczne w czasie pracy, ale również szybką pomoc techniczną w oparciu o informacje uzyskiwane z bezprzewodowego połączenia z mechanikiem serwisu CLAAS. Technologia telefonii komórkowej oraz internetu pozwala przesyłać dane konkretnego pojazdu bezpośrednio do przyrządów diagnostycznych albo komputera mechanika. Może on wtedy z każdego miejsca postawić prawidłową diagnozę i dojechać z niezbędnymi częściami zamiennymi. Oszczędzony czas można wykorzystać na pracę maszyną.