Planowanie targów Agritechnica, które z powodu pandemii zostały przesunięte z listopada 2021 r. na początek roku 2022 (27.02 – 5.03.2022 r.), idzie pełną parą – także w firmie CLAAS. „Agritechnica to dla nas niezwykle ważny punkt komunikacji z klientami i dealerami” – podsumowuje Jan-Hendrik Mohr z Zarządu CLAAS. „Nie ma wątpliwości, że obecna sytuacja polityczna wymaga inwestycji w nowe technologie i rozważnych decyzji biznesowych w wielu dziedzinach." Również w rolnictwie, które w dużej mierze kształtowane jest przez przedsiębiorstwa rodzinne, liczy się człowiek. Mohr jest o tym przekonany: "Pandemia jest z nami już od ponad półtora roku i wiele osób chętnie spotka się ponownie osobiście, zwłaszcza biorąc pod uwagę wysoki wskaźnik szczepień w grupach wiekowych, które z reguły uczestniczą w targach."
Według organizatora, Niemieckiego Towarzystwa Rolniczego (DLG), kompleksowa koncepcja higieny oraz spersonalizowane bilety wstępu zgodnie z aktualnym planem umożliwią przeprowadzenie bezpiecznych targów. Zgodnie z najnowszą sondą DLG, gotowość do odwiedzenia targów Agritechnica przez rolników i przedsiębiorstwa usług rolniczych pozostaje bardzo wysoka.
Przeprowadzka z hali 13 do pawilonów EXPO
Firma CLAAS otwiera nowe możliwości poprzez umieszczenie swojego stoiska w pawilonach P32 do P35 w centrum terenów targowych EXPO. „Położenie stoiska w hali 13 bezpośrednio przy wejściu West 1 już na poprzednich targach było niezwykle korzystne” – wyjaśnia David Schiefer, odpowiedzialny za targi Agritechnica w dziale Corporate Marketing firmy CLAAS. „Jednak dzięki nowemu usytuowaniu w pawilonach EXPO i na otaczającej je otwartej przestrzeni mamy możliwość przeprojektowania naszej koncepcji stoiska i zaprezentowania marki CLAAS oraz naszych maszyn i cyfrowych produktów w nowej formie, a bardziej przestronna, umiejętnie podzielona i większa powierzchnia stoiska pozwala nam lepiej dopasować się do wymagań koncepcji higieny związanej z pandemią koronawirusa oraz wdrożyć nowe pomysły i strategie prezentacji produktów i tematów. W ten sposób umożliwimy odwiedzającym nasze stoisko zdobycie zupełnie nowych doświadczeń związanych z wizytą na targach.”
W czterech pawilonach i na graniczących z nimi terenach zewnętrznych w ramach targów Agritechnica firma CLAAS pod hasłem „Hard work. Smartly done.” skoncentruje się na różnych istotnych obszarach tematycznych – między innymi na nowo zaprezentowanej w sierpniu serii kombajnów TRION oraz nowych inteligentnych rozwiązaniach systemowych i cyfrowych. Więcej szczegółowych informacji dotyczących nowego stoiska CLAAS na targach Agritechnica zostaną ogłoszone na kilka tygodni przed otwarciem targów.